Ο πληθωρισμός «τροφοδοτεί» την κτηματαγορά
Eνα από τα βασικά εργαλεία αποταμίευσης των ελλήνων καταθετών μετά την είσοδο της χώρας στην ευρωζώνη βρίσκεται υπό κατάργηση. Ο λόγος γίνεται για τις προθεσμιακές καταθέσεις, οι οποίες σύμφωνα με τις τράπεζες, μετά τη συρρίκνωση των αποδόσεών τους ελάχιστα πάνω από το 0%, δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης. Γεγονός που σε συνάρτηση με τη ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού που καταγράφεται τους τελευταίους μήνες, «σκαρφαλώνοντας» στο 10,2%, φαίνεται να αποτελεί αρωγό που «τροφοδοτεί» με κεφάλαια την κτηματαγορά από όσους αναζητούν ασφαλείς επενδύσεις και αποδόσεις.






Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ